DJUPT ROTAD KÄRLEK

Idag for jag, mor och Adam på auktion. Till en början var jag sjukligt motvillig till att ropa, men när det gällde en hel låda med silverbestick blev jag eld och lågor. Mamma sa att jag var otroligt rolig att se på, där jag stod och kastade bud över gubben bredvid. Tillslut blev dem mina och då hoppade jag av glädje och adrenalin. Fick massa annat också men känner att orken inte riktigt existerar just nu. Ska äta lite snart, sedan plocka tvätt. Så luxurious. Ber att SPH är frisk imorgon, krävs för mitt arma livs sakta mak framåt.

Tumblr_lnqgavikdx1qg81q3o1_400_large

Tumblr_lmftfiymhh1qfn777o1_500_large

Tumblr_lsjv3qcf171qh19t4o1_500_large
weheartit.com FANTASTISKT

Antti Tuisku - ADHD
Får något slags ryck av den här låten. Den flyger runt och rör upp. Dansar och kryper ihop. Allt på en gång. Tänker på att lägga huvudet bakåt på ett bilsäte och se Finland susa förbi utanför. Man kan inte för stunden förstå varför man skadar sig själv så mycket genom att lämna landet som alltid känts som hemma.
Kan inte förstå varför jag gillar musiken, typ popelipop. Men den är så kraftigt relaterad till något jag alltid älskat. Djupt rotad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0