I believe, I believe, I believe

Those who don’t believe in magic will never find it




la douleur exquise

Jag sitter och lyssnar alldeles för mycket på nuori ja kaunis låten. Inte hälsosamt. Väntar på att tvättmaskinen ska bli klar och så vidare och så vidare. Allt gick fint på jobbet i min ensamhet, förutom att jag slog mig själv med en gummiklubba rakt på näsan. Jag vet inte hur det gick till! Men ont gjorde det. Annars känner jag för att gå nattliga promenader och sånt. Har långhelg nu så man vet aldrig. På måndag börjar allt igen men hoppas jag lyckats vila tills det. Min blogg är ganska livlös, ungefär som jag. Hoppas på att ni har det bra. Nu är maskinen klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0