Hur kan du vara så skuret skalad och ändå vara vid liv?

Ska snart åka mot SPH och utbyta meningsfulla meningar och käka nyttiga och mindre nyttiga saker. Om vädret vill, vilket det inte vill just nu, så ska vi ut i markerna på picknick, och sen ska vi kolla på vår stora snackis Harry Potter. Alla dessa spekulationer. Dem är fina.

Igår kväll, ja efter tolv, var jag ute med jyckarna på kvällsbehov. Jag gick där i mörkret i klänning och frös en aning och lyssnade på fladdermössen. Natten är finast.

Imorgon är det ingen rast, ingen ro. Tillbaka till jobbet. Men nästa helg blir långhelg. Fint. Annars vill jag bara säga att jag saknar Finland. Så fruktansvärt mycket. Att bada till klockan två på natten. Och allt annat.

Tumblr_lg9xxasrsx1qax8g2o1_500_large
weheartit
ÅH. Bilen. Picknick. Sophia. Jag måste lugna mig. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0