Young love, burning a hole in my heart


Igår satt jag mest och läste och tog det lugnt.

Men jag klippte också fina pappersfjärilar ur mammas gamla bok.

Jag funderade på vilken bild som skulle få sitta inne i min nya ram.

Jag tittade i min Sagan om de två tornen bildberättelsebok som jag hittade på Erikshjälpen och vägrade släppa. Det var så himla fina bilder och texter i den!

Ni får stå ut med mina oredigerade mobilbilder. Min kamera är verkligen inte vad den borde vara! För tillfället är min moder iväg och hämtar min syster som har ögonmigrän men sen ska hon skjutsa mig till skolan. Har svenska på morgonen och har fortfarande dåligt med inspiration till min berättelse. Men jag har ett frö i skallen. Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0