Dag 2 – En person jag vill träffa just nu

PS (såhär i början): På något lustigt sätt har listan hamnat flera inlägg bakåt i tiden. Hoppas ni har överseende med detta! DS
PS2: JAG SKRIVER PÅ NYA DATORN NU, SUPER COOL! DS.

En person jag vill träffa just nu...
Jag är på lite oinspirerat humör för stunden och skulle inte ha något emot att träffa Florence och diskutera livet, fåglar och typ skogen.



ELLER (för att allt ska bli jämnlikt och likt!) Moto boy och diskutera livet, gitarrer,hur man ska leva en dag i taget och andra kloka ting.



Blev klar med körkortsteorin idag i skolan så nu är jag en ledig tös varje måndagseftermiddag! Imorgon ska jag och sophia glo på HP6 HÄR för en gångs skull. Blir någon sjuk då är filmen olycksbringande. Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0