Dag 1 IDAG

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig


En alldeles färsking på mig och miss R.

x
Hoppas så innerligt att jag inte är laktosintolerant, men å andra sidan, vad är felet annars?
x Enligt mig är klassisk musik så nära man kan komma underbar musik. Det berör mig på ett sätt som musik aldrig gjort tidigare.
x Jag var närmast deprimerad när jag gick NV och har inte ångrat en sekund att jag hoppade av, jag beundrar dock människor som klarar av pressen.
x Jag kan inte föreställa mig ett liv utan böcker.
x Ett av världens bästa ställen är stugan i Finland, där slappnar jag av till hundra procent och njuter av avsaknaden på människor.
x Min största svaghet är choklad, jag gav mig själv ett godislöfte vid nyår och har klarat mig utan hittills. Löftet gällde dock inte choklad...
x Jag är uppriktigt sagt nyfiken på att dö, hur sjukt det än må låta. Nyfiken på vad som egentligen händer, det är ju bara då jag får veta helt säkert. Det ända jag är rädd för är hur jag dör.
x Jag är rädd för raketer.
x Mitt absoluta drömjobb är att bli astronaut. Rymden har alltid fascinerat mig.
x Jag är värdelös på matlagning och tycker inte det är kul heller.

Åker till SPH idag och sover, annars kommer jag inte iväg till bussen imorgon! Min mage kan hänga sig, ting tjong!
UPDATE(vet ej om det är min dator eller bloggen som dampar. Älskade teknik.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0