I'm waiting for a bird


1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

1.
Drömfångare av ett plastlock, dock ska jag införskaffa andra fjädrar och pärlor, gillar inte riktigt dem som är nu 2. En kanin som var rosa och absolut gräslig har blivit enkelt svart, små askar som fått ett ansiktslyft 3. Ljuslykta som tillslut fick bli hängande 4. Det kändes som att den svarta ramen behövde något extra. Det är alviska för kärlek, precis bilden i rubriken. Jo, jag försökte ju i alla fall... 5. NOTERA att detta inte är klart på långa vägar. Bara en liten prototyp av min fantasi. Skulle så gärna vilja ha en äldre världskarta i lite brun färgskala, som jag sen kan sätta nålar på alla ställen jag vart på. Den här är utskriven från datorn, ihop klistrad (NZ fattas...) oanpassad och eländig och ful men det får vara tills jag kommit över en bättre version 6. Bilden är sämst, men en liten spiralliknande grej. Rätt söt in real life faktiskt. Ignorera husvagnen, hehe 7. Piffelipiff på krukan. Skit ful innan, rätt mysig nu.

Detta har jag gjort de senaste dagarna. Men det är lugnt, skolan lider inte. Ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0