Identitet - noll

Vaknade efter sju idag och hade inget bättre för mig (?) så jag steg upp och tände ljus och läste Sagan om ringen i min ensamhet. Perfekt start enligt mig, med lite kaffe såklart. Har alldeles nyss skrivit klart referatet i svenskan, då känner man sig lagom perfekt. Förövrigt är jag happyhappuhappii typ. Igår spekulerade jag med vati om hur jäkla coolt det är med projektor. Då påstod han att det fanns människor som köpt sådana för en inte allt för dyr slant, och plötsligt hade han grävt fram en sötnos från teknik magasinet. I fickformat. Seriöst, jag vart kär. Denna lilla pärla är inte bara lika stor som en mobil, den projicerar upp till 50 tum och är nedsatt till halva priset. Så för 1499 laxar kan jag få biosalong i röda rummet. Jag tvekar inte. Tänk liksom mina sagan om ringen filmer... Jag ryser. Måste haa.

Aiptek Pocket Cinema V10
drowl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0