SPARETIME

Hur ser din drömpojkvän ut? Eh, jag har inga direkta krav. Anteckna dock att charm golvar mig. Har du fått en kyss den närmaste veckan? Tyvärr inte. Hur lång är du? 164 cm ovan jord är en uppenbarligt trolig gissning. Vilken är den senaste film du sätt? AH. Skäms nästan, men Hundtricket. Alexander Skarsgård är en anledning. Filmen i sig är... sådär. När såg du senast din mamma? Cirkus en och en halvtimme bak i tiden. Vilken är din favoritplats? Svårt, men finland är en av favoriterna. Hur stor är din säng? Liten. Vad sover du i? T-shirt eller linne. Tycker du om kina mat? Det ända som slår det är thaimat. Vad är romantiskt enligt dig? Att dansa tillsammans, mysaa, att inte kunna ta ögonen från varandra. Sånt skit. Kan du prata några andra språk än svenska? Är hyfsad på engelska, förstår finska men pratar aldrig förutom i mitt huvud och när jag är tvungen och sen en gnutta spanska. Plus att jag kan säga toalett på ungerska. Vad spenderar du helst pengar på? Böcker, musik och film. Vill du har barn i framtiden? Ja det vill jag. Vad skall du göra imorgon? Inte ett skit. Dansar du i bilen? gott det går, om det är dansvänlig musik. Vem är den roligaste människan du känner? Min pappa eller Sophia. Dem ligger på samma nivå som mig. Gillar du någon just nu? jag gillar många, men inte direkt någon på det sättet. Vad är det första du lägger märke till hos det andra könet? Seriöst, jag har suttit i tio minuter nu, och kommer ändå inte på något bra att skriva. Lämnar det osagt. Ditt favorit sällskapsspel? Rapakalja typ. Om det nu stavas så. Skulle du själv säga att du är lycklig? Jag skulle säga att jag inte har så mycket att klaga på, så ja. Vilken är din favorit glass? Ben & Jerry's. Tycker du om att mysa/kela? jaaaa. Är du en beroende människa? Jo, men av bra saker. Skulle jag tro i alla fall. Dina favorit svordomar? Åh herregud, sådana har jag inga. Vad har du ätit idag? Restlunch i skolan och pannkakor nu. Saknar du något för tillfället? Pengar och idiotiskt men bra sällskap. Vad skall du göra i helgen? Fortfarande ingenting. Vilken är din sämsta egenskap? Min ibland osociala sida. Den ogillar jag. Hur imponerar man på dig? Man spelar ett gudomligt pianostycke. Är det för svårt så är man bara sig själv, det är asballt enligt mig. Och vad har du för ringsignal? Kiss with a fist - Florence and the machine. Sover du helst ensam eller med någon? Med någon är inga fel. Vad fick dig att ordentligt skratta senast? Sophia när hon gav till ett av sina frustrations vrål och bad ett par bilar att hålla käften. Min mage är inte riktigt i kondition för sådana upptåg. Vad skall du göra efter att ha svarat på dessa frågor? Lyssna på musik och suga på känslan av att det är fredag.

 


Kommentarer
Postat av: Miss Foe

Vad trevlig text... Jag har ingen blogg nu om du inte märkt det :( Men jag sitter här och kommenterar istället, gjorde en psykogisk utredning varför jag vrålade till bilarna och kom på att för något år sedan glömde pappa plocka upp mig med bilen så troligvis är det därför jag känner frustration... Nej varför siter jag här och häller i mig sirap??

2010-10-09 @ 11:41:03
Postat av: amanda

sv miss foe: för att du antingen tycker det är gott eller är totalt hjärndöd :)

2010-10-09 @ 14:39:29
URL: http://sarathemagnific.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0