I saved the world today

Sitter och svär och försöker få i mig c-vitamin i form utav en brustablett. Förlåt, men finns det äckligare? Jag tänker på typ... snor. Men jag har för tillfället inget val, halsen känns som en igelkotte så fort jag sväljer och ont i öronen har jag också. Grattis mig! Annars är tillvaron riktigt bra, jag och sara ska glo på första Sagan om ringen- filmen ikväll och äta godis och chips. Får mig alltid på bättre humör liksom! Och det faktum att det är sovmorgon i morgon är obeskrivligt, yesss! Men det är dags att landa på jorden, för först ska hela huset dammsugas. Av mig, undertecknad. Jippie!

Orlando-Bloom.jpg Orlando Bloom image by osillence
s e r i ö s t. gift dig med mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är gott med chips. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-16 @ 21:38:53
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0