Amon Hen

Hänger tvätt. Mina päron har inte ens gått upp än, dem måste ha haft kul igår. Själv sitter jag här, på en taskig stol och faller tillbaka. In i dagdrömmeri. Har just inga måsten, ärligt talat skulle det vara skönt att ha något att göra. Nu sitter jag bara och vänder ut och in på tankar. Kanske är nyttigt, men knappast i längden. Jag vill ha något att göra. Något stort, som man kan lägga ner tid på och låta det ta tid. Något man inte ångrar och något man kan känna sig stolt över. Vad som helst.


Bilden; Har tagit x antal kort på håret. Alla misslyckade, så nu får det bli en mobilbild. Håll till godo.
Låten; Sånt som får mig på bättre humör dagar som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0