Sådana där gamla tider men alltid inte så snygga

För cirka ett och ett halvt år sedan råkade genialiska jag radera
varenda bild som fanns på familjen Janssons gemensamma digital
kamera. Min mamma var inte glad, det var upp mot 500 kort på
bland annat Max uppväxt och sånt. Och nu sitter jag här vid våran
stenålders dator och gräver och klickar in på kodak grejset.
Varenda bild låg där, och jag blir lite bitter. Där var jag tvungen att
utstå mammas utskällning och lite smått ironiska kommentarer
om alla försvunna bilder, när dom funnits kvar hela tiden på datorn...
Men jag får mig ett gott skratt nu i alla fall, man ser hur alla har
förändrats genom åren och jag blir alldeles gråtfärdig när jag ser
bilderna på Max som valp. Så himla söt!
Slänger upp några, kan bara inte låta bli haha!


2006


2006

2006

2008

2008

2008

2008

Hahahaha, mitt blonda hår alltså! Tror aldrig jag sett sötare ..

Kommentarer
Postat av: särä

men jag har då aldrig sett något sötare än tjejen längst ner! så himla gullig, sp med det där äpple-klistermärket på snoken! o:

shit asså!

grymt förälskad jag är!

2010-04-08 @ 16:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0