Jag älskar cdon just nu

Dem har postat mitt paket, igår. Sist fick jag vänta två-tre veckor. Dem måste ha förstått att jag är ytterst viktig att behålla som kund, muhehehe! Nästan lite VIP, coolt! Livet rullar på, snart ska jag glo på tv och imorgon åker jag förhoppningsvis till farmor och farfar och där vet man aldrig vad som väntar! Om nu inte min bror blir väldigt mycket sjukare än han redan är. Egentligen är jag rätt trött, sov så förbaskat dåligt inatt och drömde om hela konserverade kycklingar. Så vidrigt, kommer inte kunna äta det på ett tag! Nej, måste våldsväcka min syster innan mossan börjar gro!

Förresten så fick jag beställa en pocket för 19 kronor när jag handlade så hiiimla mycket. Hoppas den var värt det!
http://cdon.se/media-dynamic/images/product/00/07/01/69/11/3/sturesson-margaretha-om-det-sa-skulle-kosta-mig-livet.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0