Bad update och jag har alldeles för mycket att säga

Känns som att jag tappar blogg-lusten ibland. Synd, erm?
Nej, men jag har typ fullt upp. Har tre prov denna vecka, varav
ett var nationellt i engelska. Jag hoppas naturligtvis att det gick
vägen. Och nästa vecka har jag matteprov. Ska tända rökelse
och be till Buddha, har typ tappat tron på Gud...

Eh, mina gratis sms är slut. Mina fingrar har fått typ...kramp
eller något... Varför?

Jag skulle komma hem efter fyra och plugga djurkunskap.
Klockan är snart 19.00 och jag har knappt närmat mig
grod-papprerna. Suck, trippel dubbel suck.
Sacré bleu eller merde som Georgia N skulle uttrycka det.
Sorriiii, jag är beroende. Läste ut andra boken typ nyss? Ska
läsa om hela serien. Hihi.

Jag har kommit på att det är cirka en månad kvar tills det är
sommarlov. Och tills dess ska vi ha hunnit med prov i typ
tusen ämnen. Liksom, slutprov i kemi på allt vi gått igenom
under terminen låter mer än sinnessjukt. Gud hjälpe oss!
Eller Buddha menade jag.

Nu snackar jag bara strunt. Men det är här jag får utlopp
för allt inom mig. OK? Hmm, återkommer när mitt alter ego
Delicious Amandus A.K.A Ziggy Stardust (eller är det David
Bowies?) har slutat sola sig i stjärnglans. Om det nu någonsin
kommer inträffa.

Promenix (när jag tröttnat på grodorna) Ni når mig i den vackra
pulserande staden Ullersätter.
Bye friends.


Gammal galen bild. (tur det kanske)

Yours truly mändy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0