Pissed och magen pulserar av smärta

AJ min mage gör ... ont! Och vi har mat om typ en och en halvtimme,
egentligen men jag tror att vi ska vara lite busiga och smita tidigare.
Vi har djurkunskap hela förmiddagen, egentligen. Men vi skrev prov
så vi fick sluta efter det. Klockan kvart i ett börjar svenskan.
Så nu har vi suttit och möglat ett bra tag, och kommer
troligen att göra det ett tag till.

Och jag är förbannad. Allt irriterar mig just nu.
Förlåt alla som dras under min kam bara för att min
vrede inte kan kontrollera sig och flyr ut ur mig.
Ska fösöka locka tillbaka den igen.

Varför är jag så värdelöst okul? En fråga bara.
Sophia kollar på söta kaniner, jag fortsätter plågas av min mage.

Jag drömde förresten om Robbie inatt. Vrickat.se
Fast jag vart bra deprimerad när klockan ringde...


åhåååå.
Ape-trippel-dubbel-suck

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0