mMmm min melodi och hundar som spyr

OMG kennelhostan har gått från Max till Joey. Tror jag. Han hostar
misstänksamt mycket. Snälla gör så att han slipper, jag orkar inte
mer x)

Kom hem för typ en timme sedan, hade bara djurkunskap idag. Jag,
Johanna och Jennifer fick träna minigrisarna, haha skit coola var dem!
En lärde sig till och med att sitta x)

Just nu dricker jag kaffe, men ska nog snart glo på film. TRÖTT! o.O
Okej, precis NU var det bekräftat att Joey har fått cp kennelhosta. Hmm,
ännu en sömnlös natt? BLÄ

Täcket ropar på mig. Just det, skulle göra en orm-framsida.
Lycka till mändy.


god damn i miss

BYE

Kommentarer
Postat av: jennifer

haha, lycka till ja - men framsidan behöver ju inte vara super snygg så de går nog fort :p

2010-04-22 @ 20:34:39
URL: http://jennniiiiiifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0