Jag kan inte sjunga, men dance dance dance!

Daaaaaance. Jag har kommit på att jag älskar att dansa. Idag gjorde
jag det ja.

Hähä, igår klarade jag traktorteorin, så jag slutar vid lunch varje torsdag
när det är teori. NICE !
Idag redovisade jag mitt svenskatal. Inför cirka fyra personer, en sån
prestation! Men det var faktiskt kul, tror jag.

MAMMA GÖR KYCKLINGPAJ. åhåå, vad mummmms!
Och imorgon åker dem, hela högen förutom jag, men jag har däremot
tur som har Sophia som är snäll och flyttar hit medans dom är borta!
Och förövrigt så vill jag mer än gärna ha min film och paramore-grej.
Satan vad Aaron är snygg, helt NUTS! Synd bara att han är 19 år och
gift med en 42 åring. BUHU

Och imorgon fyller käre mummo 60 år, men eftersom janssons drar
imorgon så åkte vi dit idag och åt tårta hihi. Ukki passade också på
att dra fram deras nya karaoke. Hej vad det gick, men bra lät det inte
hähähä x)

Nej nu ska jag göra... jag vet inte vad. Glo på talang kanske.
Jag brukade gilla det programet, men jag vet inte längre. Jag har kanske
blivit gammal : 'o


GE MIG MIN FILM :(

I'm out of here, bye bye! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0