2015/11/26

x Idag är möjligheternas dag. Jag känner för livets alla aktiviteter. Allt från att möblera om, skriva novellsamlingar, besöka månen, springa en mil, klättra längs en brant bergsvägg, ha sex, måla färgstarka och fängslande akvarellmålningar, gråta varma tårar eller bara prova en ny yogaposition. Dagar då hjärnan vågar ta ut svängarna i rusande fart och jag hinner inte riktigt med så det pirrar upphetsat i fingrarna. 
 
x Den 8:de januari åker jag och en vän till Australien i två månader. Jag pendlar mellan skräck och eufori, hur ska jag och John kunna vara ifrån varandra. Har glömt bort hur jag ska vara, leva, sova utan honom. Utan mitt liv. Samtidigt är detta vad jag har drömt om så ofantligt länge, speciellt Australien. Samt att tidpunkten i mitt liv inte skulle kunnat vara mer passande. Jag fick utan större missöden ledigt från jobbet och jag har pengarna. Efter resan är de dock mer eller mindre slut men det här var precis vad jag ville göra för dem. Så jag och Johanna ska surfa och road trip:a längs östkusten och dricka öl. Haha. Det sammanfattar mina förhoppningar. 
 
Jag vet inte vad den här bloggen är längre. Den har nyligen fyllt 6 år men den har inga läsare längre och agerar mest som lyckliga och olyckliga tillbakablickar för mig. Vi får se vad som sker. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0