sommaren.♡

Månaderna som uteblev ur denna blogg.
 
♡ Vi börjar vid Abborrtjärn. Jag och mina kamrater spenderade några kvällar där när det var som allra varmast i somras. Åt pizza. Drack öl. Sådant.
 
♡ Rosévin är verkligen sommarens dryck. Drack det kanske lite för ofta.
 
♡ Kvällar med popcorn och rosé ute på pensionärsplatsen.
 
 
♡ Jag gick på Rockviken här i Frövi. Det var kul! Jag, Becca och John somnade alla i min säng och dagen efter vilade vi på gräsmattan under björken och inväntade Rockvikens andra kväll.
 
♡ Fick blommor från jobbet för att vi fick diplom. Stolt grisskötare.
 
♡ Spenderade många dagar såhär:
 
 
♡ Mycket grishäng.
 
♡ Såg regnbågar. Blonderade håret.
 
 
 
♡ Möttes av rosa himmel klockan 6 på jobbet.
 
♡ Köpte nya solbrillor lagom tills hösten la sig över oss. Då åkte jag till Thailand.
 
Fin sommar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0