ve & ack, hjärtattack

Är på Tallhöjden igen. Ska nog sova här. 5:e natten i rad. Bra Amanda. Mår bara dåligt av att vara i lägenheten just nu. Här är min familj som ser till att jag äter och som säger att jag fortfarande bor här också. ♡♡
 
Överansträngde hela mig igår på streeten, vi struntade i uppvärmning och stretch för att hinna repetera koreografin så mycket som möjligt. Ska aldrig göra det igen, kan knappt gå idag. Höften är värre än någonsin, och min massör hade tid med mig först den 4:e juni. JA VAD ALLT GÅR BRA. har galen mensvärk också. Att vara ätstörd och ha mens är en enda ond cirkel. Haha. Ni anar inte hur skönt det är att kunna skriva öppet om det dock.
 
Skata älskar verkligen inte mig. Det är Mymlans syster. Kan man inte tro. Mymlan är apkåt för tillfället och skriker mest efter boyz och blir arg när alla våra 4 kastrerade hankatter vänder henne ryggen. Ack.
 
Ska nog ut på en stilla promenad och försöka på pensionärshöften på plats igen, så här kan vi inte ha´t.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0