Jag är här bland molnen, så ni kan inte nå mig

ALLTSÅ FEKKING DÖR
Dance
beautiful
Life.
baletten började idag. Ny lärare från Frankrike. Min första var svensk, min andra var lettisk. Och så nu fransk. Hon bryter fint på franska, verkar vara apbra på att lära ut och var så himla rolig. Är fortfarande helt lyrisk, den där timmen gick så himla snabbt. OCH på söndag börjar streetdancen igeeeen, peppppp
 
Just nu dricker jag kallt, kallt vin för jag är ledig imorgon, Monica ska bjuda på risgröt imorgon kväll. Fina, fina fiiina Monica.
 
Min finaste mymla
Första gången hon ser sig i spegeln. Poor thing.
 
Detta var en kväll i helgen då jag skulle till storstan och fira Jennifer 21 år ung, kvällen slutade hemma hos SPH (JA, SPH, FINALLY) allt var som om vi aldrig varit ifrån varandra i tusen år. Saknade vän
 
 
Lider av allmän saknad efter sommar, den som var 2013 var så jävla bra. Dagsturer till Abbortjärn typ varje dag efter jobbet, Stockholm, Finland, pensionärsplatsen med becc (<3<3<33) och inte minst bråwaaaal
. sommar 2014 kom nuuuuuuuuuuuu
 
ska drekke vin nu, pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0