fecking 2014

NYÅRSAFTON VAR IGÅR.  förrgår ser jag nu enligt klockan.
 
Allt började med ölspel och några av de bästa personerna. Kalabalik, såpbubblor, tamponger och musik. Allt slutade med att vi bytte lägenhet, drack fejk-champagne, kollade när grannarna sköt raketer, fick huvudvärk och slutligen badade jag och rubecca badkar med kläder på.
 
Sov i elva timmar och vaknade med ett gruvligt craving efter PIZZA. Det var fan inte igår.
 
(4) Tumblr
alltså
 
Mymlan tuggar på fecking allt i sin väg och jag är trött. Varför sover jag inte? Varför kan jag inte skriva dagbok längre? Varför kan jag inte läsa mina böcker längre? sssssh
 
Ska lyssna på Toto. Krem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0