I finally see the reason

 
Har haft en väldigt bra jul. Klappat farfars hästar, varit med familjen, och igår var jag ute med en gammal gnu från Kvinnersta med flera. Vi spelade beerpong i en källare och sen gick vi på ett toköverfullt Strömpis. Saknade John som är i Linköping, drack lite mycket öl och smällde i mig två pommestallrikar. Helt otroligt. Kom hem och försökte desperat få ur mig de äckliga pommestallrikarna, gick fruktansvärt illa. Svimmade nästan, välte tvåpumpen så den gick i bitar. Tvål ta mig fan överallt. Tänkte dricka vatten, missar bordet när jag skulle ställa det fulla glset på nattduksbordet och hela golvet var fullt med vatten. Grät svarta tårar. Duschade. Lyssnade på Lykke Li och somnade.
 
John får gärna komma hem nu.
 
Gif
Har kollat på Amelié från Monmatre. Dödens död, vill bara till Paris.
 
 
Hade nästan glömt denna låt. Blir tio gånger gladare genast.
 
Ska dricka kaffe nu. Puss/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0