du kanske aldrig når dit du vill nå

hello bitches
deer riders, this is the new thing. y'all ma bitches
 
POi_UG
jag sitter och blåser i håre, ÄR INTE NAKEN. Har en töpp jag fick av böckling som liksom skyler området mellan navel och nyckelben (vill inte väcka anstöt.) Bandönaue vad fan det nu heter. Måste googla. Bandeau hette det. Hur. Uttalar. Man.Det.???
 
IGÅR HÄNDE NÅGOT HISTORISKT. jag försov mig till grisarna. GRISARNA. Hade ju, som jag nämnde i tidigare inlägget, varit hos massören och då kan man tydligen hamna i dvala och sova tungt som bly och stänga av 4 alarm i sömnen och vakna två timmar senare. TUR ATT DET VAR KORTHELG säger jag bara, men jobbade i ren ilska och var klar till 11. Det får aldrig hända igen. Idag hade jag 8 alarm på, plus 3 alarm på min gamla mobil. Det blev rena synfonin runt 5 snåret imorse, men jag vaknade. Kom hem efter 9, och har stått och bakat bröd som nu är på jäsning, och lyssnat på julmusik...orkar inte vänta.
Untitled
what's not to love???
 
idag händer det grejor.
Finn dancingAdventure time <3
STREETDANCEN BÖRJAR.
 
tjenöxen!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0