mitt liv är en seg fuck

Tja.
När mitt internet är dumt åt helvete åker jag till M-berg och köper The walking dead s.3 så man kan få se klart skiten som fullkomligt stör mitt liv. Har nu beställt hem s.1 och s.2 på DVD, har kollat om första idag h3h3h3. Så himla maxat att se det en gång till.
 
Kollade även på the Boondock saints här om daaan, Norman är med där ja precis alldeles rätt korrekt.
into the supermassive | via Tumblr
Young Norman Reedus
hej
Boondock Saints | via Tumblr
Filmen var himla festlig, full av vapen, mord, snygghet, språk och cigaretter.
 
Min Mymlan. <33
 
JAG HAR NAMNSDAG IDAAAG. Insåg det först när Monica sms:a och grattade. Fint.
 
Igår skedde detta:
Jag skulle ut på resturang med cara mias karamellerna, och jag hade jobbat 7 dagar i rad och kände väl mest såhär:
Maybe i dream too much | via Tumblr
pardon me, norman är överallt men jag skulle fan döda för människan
 
Shit-faced drunk vare. Hade himla kul. Kom hem och kollade på TWD till 3 på nattna. Sedan sov jag hur dåligt som helst och nu är jag förkyld. Och så är det halloweenbarty om mindre än 2 timmar. LIVET DELUX, mitt liv är en seg fuck.
 
Aja, ajaa aja. Jag överlever, kräääm deer riders

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0