hoppsan vilken daaa

var är mitt liv? Vaknar vid 8 och sträck-kollar på the walking dead och bli besatt av daryl dixon som är lika gammal som min pappa men ändå det hetaste jag sett någonsin någonsin ever. orkar inte vara såhär.
I'll Make You an Offer You Can't Refuse | via Tumblr
men seriöööööööööööööööst
 
Jag spyr på lägenhet just nu. Jag vill ha landet och hus och katt och tystnad.
Kolla på detta, jag går sönder:
stone cottage | via TumblrI won't let you close enough to hurt me. | via TumblrUntitled
My Fotolog
haha. värsta slottet till torpet. anything will do.
 
om 2 veckor är det halloweenbarty. vad i helveddde ska jag vara??
 
hoppas allt är fint!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0