Återigen gryr dagen

Jag kokade precis pissekaffe, ni vet. Glömma ha i kaffepulvret i filtret. Använde det som tevatten istället, lite som att vifta bort sin idioti.
facepalmLikes | Tumblr
 
Detta är jag alldeles nyligen innan jag åkte hem från grisarna. Flickorna var sällskapssjuka idag :')
 
OCH SÅ, den utlovade cliffhangern. Här är hon. Min första egna familjemedlem. Hon heter Mymlan (Lilla Mys syster ni vet) tror jag. Måste bara lära känna henne lite mer innan det är avgjort.
 
welcome to heaven
Mymmeli på finska.. alltså åh shit allt nervsammanbrott.
 
Nu ska jag dricka pissekaffet som blev te och kolla på the walking dead, det tar över mitt liv.
 
The Walking Dead LOL
@.@
So pink
fortfarande universums bästa och finaste
 
OKE NI FATTAR HEJDO!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0