Destroy what destroys you

andra föreställningen var idag. Ni anar inte. det är magi att dansa på scen...dör.
 
saknar min baby sister :( vi hör ihop likt solen och månen och havet och jorden och blomman och bladet. sara och amanda
det är så skööönt att missa paprikan och skära i fingret. efter att hyperventilerat i 10 minuter och överlevt dödsångesten så inser jag att JAG MÅSTE TA KORT. Jag blöder så himla sällan från fingret så detta är minnesvärt, blöder mest mellan bena NI VET. Åh det är alldeles för sent på dygnet för att vara anständig. Perverst.
Både igår och idag har jag legat på en filt och pointat tårna inför showerna, har fått liiite färg (kräftrött) på kroppen. Skandinaviskt påbrå tjohej.
Min balettkåmpis Thöres (hon heter therese men det är okul) är vegan och köper smoothie på enliters flaskor och tycker att om jag ändå är vegetarian så kan jag också lika gärna bli vegan och börja dricka frukt. Nej, tror inte jag klarar mig utan ost. Ost är livet.
 
Skrev min första autograf igår (ja ja det var till SPH) men det kändes stort.
 
Varför blir klockan alltid så mycket??? Har TVÅ föreställningar imorgon, yayyy. <3
 
Hoppas ni har det helt splendiddd.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0