I'm on my own now

sitter i lägenheten och äter laxmacka och dricker liiite tre apor. hade egentligen premiär igår men då umgicks jag med mina galna vänner här i byn, dessutom hade jag ingen dator att ge ifrån mig ett livstecken ifrån. Men nu är det andra bullar. Blev med en ny Toshiba och en TV idag, OCH fryspåsar!!! Helt galet vad jag älskar fryspåsar.
 
Det är smått kaordiskt i denna lägenhet, lagom när jag tycker mig få ordning så anländer nya grejer, men nu återstår typ bara bokhyllan och alla tusen miljarder böcker får ett hem.
 
Har en tuff jobbperiod att vänta, 13 dagar i rad men det är så dä ä å va vuxen. är så konstigt lycklig.
 
kom och ät ärtor, fick typ 8 påsar av mamma.
 
det är utslaktning imorgon på jobbet...såårgligt.
 
Hoppas ni har det lika jävla bra som jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0