om jag faller ikväll

ALLTSÅ. det får fan vara nog. Upptäckte precis att min BH har slitagemärken efter bröstvårtorna. ÄR DETTA NORMALT? gud hjälpe mig och mitt storbystade arv.
Tumblr_m76ggdk6ab1qa7fy2o1_500_large
 sorry, I'm from Vulgaria. ( det är alldeles för sent för att blogga )
 
Är så himla slut, jobba hela dagen och på eftermiddagen bjöd Stina på mat och vi kollade på svensk film om gubbar som simmade konstsim. Sedan en snutt på THE VOW, channing my dear lord God allt.
Large
nä jag orkar inte
 
I lördags var jag på inflyttningsfest. Superb, åt god mat (min egna paj hahaha, all andra åt lik) och drack drinkar med ....GLOWSTICKS. casual no no.
 
köpte förresten sådana där göttia sugrör på Lagerhaus, ska harom på Bråvalla.
Gris.♡
 
Ja ja, i alla fall. Vi drog ut på krogen efter maten i lördags och hängde på uteservering och blev fullständigt konsumerade av myggäckel. Sedan gick jag och Stina och dansadä och jag träffa en grabb med ett Gunde Svan citat över bröstet. Han bjöd på cider och jag ville gifte mig med honom men han viskade ta hand om dig och stack. Det är melankoliskt att vara ung.
 
Dagen efter var jag trött, somnade med ansiktet i mitt broderi, med boken över näsan etc.
ja,sådär.  beauty/beast after a splendid feast. at least
 
är så himla gla i just denna stund. THIS ONE GOES OUT TO YOU
Large
precis så gla.
 
kRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0