everything that kills me makes me feel alive

min fina lilla. 18 himla år. Vi hade så fruktansvärt kul när vi firade henne i fredags. Vi var inte ens inne någonstans och dansade, vi satt bara på uteservering med fint folk. ÅH SOMMAR
 
Dagen efter vaknade vi och kollade på Anastasia. HAR SAKNAT DEN FILMEN HELA MITT LIV
Untitled | via Tumblr
funny | Tumblr
 
 
På kvällen hade jag och min fina frövifamilj kalas på stranden, och väl tillbaka hemma hos becca och jonas hade jag och becca yoghurtkrig och duschade med kläderna på. Helt som det ska vara. När klockan blev mitt i natta åkte vi till Max. tycker om dem så mycket
 
idag åt jag godgubbar till frulle.
 
GRIS IMORGON. Kraaam å hääj
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0