den här stan gör mig galen ikväll

åh en hel himla vecka sedan sist. förlåt fina ppsykbunk. ska aldrig släppa taget om dig,
 
jag har sovit ända sedan jag kom hem från grisarna (bebis hade kommit imorse :'))) och nu sitter jag i min röda soffjävel och smygdricker lite vin. Punkigt. Är ledig imorgon så det är tillåtet.
 
 
I lördags döptes mitt fina gudbarn Elvira.
 
min partner in crime var så jääävla fiiin
Innan dopet gick vi omkring och såg på den fine kyrkogården och jag låtsades vara modell framför SPHs systemkamera och måste ha sett hemsk ut.
 
Grät redan på repetitionen när Elviras pappa sjöng. finaste dagen.
 
Kvällen innan hängde jag med knäppt/bra fölk i Panterdalen.
BLÅSTE SOPBUBBLOR FRÅN FÖNSTRET NER PÅ GATAN. bästa bääästa
 
ska kanske träffa systra mi snart. Hoppas allt är gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0