butterflies with punctured wings

var på hemmafest i fredags (lyckades missa tåget till stan med 0.5 sekund typ). Men det blev så himla bra ändå. Vid 2 tiden gick jag, beccs och john hem till mig och drack kaffe. jag drack lite mer vin och hade högläsning ur mina högst personliga dagböcker. ORKA haha. Vid 6 somnade de små liven i min säng och jag gick och diskade. Somnade vid halv sju och vaknade vid nio. Natten därpå tog jag tydligen igen all förlorad sömn och sov i 13.5 timma. Missade tvättiden. GRATTIS.
Jag satt och stickade och dem ba sov och sov och sov.
 
Sedan satt jag liiite för länge i solen. Fick frossa resten av dagen.
röööda kinderrr
 
Igår var jag på bio, såg World War Z och den var bra och himla otäck. Rebecca skrek sitt allra manligaste skrik och jag körde näsan i hennes axel typ jämt.
 
På vägen tillbaka till bilen snodde jag grönt vatten från Likkistan.
 
Vi skojade om att jag skulle bli en radioaktiv zombie för att jag rörde det. På vägen hem gick ena bilen sönder så vi var strandsatta på gamla coop-parkeringen. myse. drabbades av föda-barn-mensvärk på vägen hem och spydde som en räv fem minuter efter att jag klev innanför dörren. Mår bättre idag förutom att jag knappt kunnat äta. Skit bra jag vet. haha.
 
Älskade blogg.
 
Min semester tog slut igår. den var precis så som jag ville att den skulle vara. Och hittills har sommaren varit över förväntan. Men önskar att jag varit i Finland.
ååh palla. bara en dag. en minut. en liten fin stund till. Inte bara några flyktiga dagar i juni tyngda av sorg och ångest över att lämna lilla fina mummo på en kall kyrkogård och åka tillbaka hit. bara ett fint minne av Finland
2013. Alla andra år har ju varit så överjävligt fina.
 
x Jag önskar att jag hittat på mer med mina syskon.
 
Från en dag i maj när vi var i Skärmarboda och till Kägleholm. bästa dagen.
 
x Att jag hade umgåtts mer med min ALIEN BIG CATS-vän.
 
promenera hem i vårnatten, hitta fina grodor i daggvått gräs, se änderna vagga i mörkret. överraska henne på midsommar när hon måste jobba sent och jag ser att hon inte kan tro sina ögon. sjunga if i lose myself på varsin toa men vi hör ändå varandra genom väggarna. Älskade du. om du flyttar ifrån mig. jag vill inte ens tänka på det. Jag vet att jag har pms just nu, men jag vet också att det skulle gör lika jävla ont om jag inte hade det. lämna mig aldrig.
 
x och att jag träffat denna lilla unge. åtminstone en minut så jag kunde få krama henne hårt som fan och känna att hon lever.
hihiihih jag snodde från din insta SPH. hata mig inte, jag saknar dig. fucking jääämt
 
x jag önskar att jag inte tagit dem sista shotarna denna kväll haha.
go home amanda you're drunk
 
x jag önskar att jag alltid levde med denna känsla i ansiktet
alltid alltid alltid
 
x jag önskar jag kramat och pussat dessa katter lite oftare. för nu är dem kanske borta. för evigt.
När blev det här inlägget så långt och melankoliskt och sorgligt?? Jo det ska jag berätta. När jag lyssnade på Aphelion. Lyssna på den samtidigt som ni läser. Blir allvarligt skadad i själen varje gång. Snälla Tiger och Frasse, kom hem.
 
Det är så mycket jag önskar. Hela tiden. Jag får panik. Min syster satt och grät i min soffa igår och fick med mig i tårmarathon när vi såg Westlifes avskedskonsert och Sara berättade att mamma och pappa skrotat våra Snurra-Planeten-fotölj som vi hade som små pluttar. Orkar inte emotional overloads.
 
Jag måste äta någonting. MÅSTE.
hoppas ni har en fin jävla kväll deer riders
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0