There is a light

God kväll. Är helt död, jobbade idag och har mest knallat omkring här hemma efter hemkomsten.
 
Igår tog jag körkort. Det är helt jävla konstigt och obegripligt. Jag kunde ta bilen till bion på kvällen helt själv och bara åka genom mörket. Lyssnade på den låt jag lovat att jag skulle lyssna på när jag åkte iväg själv för första gången. There is a light and it never goes out med The Smiths. Om och om igen lyssnade jag. Jag kände mig så jääävla fri.
 
Jag och SPH såg Les miserables, den var himlans bra. Fin Eddie Redmayne och VIVE LE FRANCE, dåndimpen.
Tumblr_mgyw94k7db1rmweswo2_500_large
AND I'M AMANDA.
 
Tumblr_leckq5juw51qc4g8vo1_500_large
alltsåherremingud
 
Nu när jag har körkort vill jag ha en sådan här. Säljer min själ billigt.
http://data.whicdn.com/images/13150354/tumblr_lp48dlbiDJ1qkvaqqo1_500_large.jpg
Tack och tack.
 
Ska sova nu, läsa 1Q84 under täcket och må så bra. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0