jag är lycklig suuupah lycklig.

God kväll. Jag sitter i min säng på rosa randiga lakan och är så jävla lycklig. Min vapendragare SPH åkte för ungefär en timme sedan. Min kärlek för den människan växer för varje gång jag träffar henne, speciellt nu när tiden då jag träffade henne varje dag är för alltid förbi. Jag klamrar mig fast vid varje tillfälle och tror jag ska gå sönder varje gång hon lämnar mig. Det är så barnsligt jag vet, men sant. Hon är som jag fast tusen gånger bättre.
 
varje gång jag träffar henne blir jag såhär:
Tumblr_meq1lxivgw1rgbtigo1_500_large
 
Människan hade med sig TVÅ pajer som vi glufsade på medan vi såg Förälskad i Rom. Helt sjuk var den, men helt wönderful att känna igen så många platser. När filmen var slut bestämde vi att vi ska åka till Sicilien, bara sådär impulsivt. Helt ok. 
 
Jag och SPH i somras.
 
Nu lyssnar jag på Ellie Goulding och typ dansar i blodet. Det är lite läskigt när inget känns jobbigt.
Och förresten ska jag bli gudmor till karamellbebisen. Serrrrioust? Jag väntar bara på att taket ska ramla in och bryta hela min kropp, det känns inte verkligt att må såhär bra. Sist var måndagen den 17 december. Är det illa att ha koll på det? Jag bryr mig inte.
 
God natt fina läsare! (sa jag så?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0