I'll bake you apple pies

I brist på bättre sysselsättning letade jag fram en kjol idag som jag köpt på Myrorna för två år sedan, och som jag tänkt sy upp under lika lång tid. Jag visste inte riktigt vad jag gjorde när jag började klippa i den, men resultatet blev faktiskt över förväntan. (med varning om fåniga hej-här-står-jag-framför-spegeln-bilder.)

Såhär såg den ut innan jag tog till saxen.
(waah, kolla Max ögon, Supernatural Lazerrr dog at your service typ)
koooort. Nu kan ju våren komma. Gillar lilla svansen som tröjan skapar, fint..

Alltså jag vill jobba. Har varit ledig i typ 4 dagar och längtar ihjäl mig efter att få jobba. Och jag kommer antagligen få vara mindre hos grisarna eftersom Karin kommit tillbaka. Vill bara jobba med grisar ju. Jobba jobba jobba.
 
Längtar till vår, och utomlands med SPH, och vinkvällar utomhus tills det blir morgon igen. G e m i g.
 
Puss :'*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0