Hej då 2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Tog studenten, pluggade på universitetet, sådant.
 
Your image is loading...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har du några nyårslöften? Ha ha, nej. Att må bra bara, oavsett vadsomhelst. Jag är duktig på att tycka synd om mig själv. Det sämsta med min personlighet, enligt mig själv.
 
j38VZm
 
 Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, men om lite mer än en månad kommer en karamell-baby. Superrrr pepp.
 
Vilka länder besökte du? Finland (tre gånger...), Thailand och Italien.
 
 
Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? 8:e juni och 25:e september.
 
Vad var din största framgång 2012? Att jag vågade börja dansa balett. Hade haft största grälen med min skalle innan jag bestämde mig. Men jag gjorde det. Och det visade sig vara underbart.
 
 Bästa köpet? Italien-resan, en stickad tröja från Monki som jag bär när helst, alla böcker, min säng.
 
 
Största misstaget? Gillar inte denna punkt. Jag anser att ett misstag kan leda till något bättre i slutändan. Men vissa delar av hösten var jobbig. Vet inte varför. Samt att jag inte gick till doktorn för min mage tidigare, vilket resulterade att jag knappt kunde äta. När jag väl gick så blev det bättre.
 
Vad spenderade du mest pengar på? Resa och böcker.
 
 Gjorde någonting dig riktigt glad? Åh, massa. Att läsa engelska på universitetet var så kul, att dansa balett, att packa väskan och se fram emot ett annat land för en stund, att umgås med fina människor som verkligen passar mig, och att sjunga i ukkis kör. Det har verkligen gjort mig lycklig.
 
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? Get free - Major Lazer, Video games - Lana Del Rey, White Foxes - Susanne Sundfor, Angels - the xx. Typ.
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 2011 var ett så jäkla bra år. Men samtidigt hände så mycket bra 2012 så jag var definitivt inte ledsnare 2012.
 
Vad önskar du att du gjort mer? Jag önskar att jag hade rest massa mer.
 
Favoritprogram på TV: Jag kollar inte så mycket på tv, men med familjen följde vi Allt för Sverige och Så mycket bättre ganska så duktigt.
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2012? Jag fick paket på morgonen, sedan åkte jag på balett och efter det kom farmor och farfar och fikade regnbågstårta.
 
 
Hur skulle du beskriva din stil år 2012? Mycket bättre än ALLA andra år tidigare.
 
Den bästa nya personen du träffade? Jag träffade Tuva. Himla glad för det. Hon avgudar vinkvällar lika mycket som jag. 
 
Vad hoppas du ska hända under 2013? Att jag tar körkort, reser, förhoppningsvis flyttar hemifrån. Jag skulle gärna vilja inse vad jag vill göra med mitt liv också.
 
hoppas ni har det fint. puss!

Kommentarer
Postat av: Tuva

Det pirrade till sådär mysigt i bröstet när jag såg mitt namn i din årskrönika. Du är mysig. Låt oss ha ett mysigt 2013 tillsammans <3

Svar: haha ja, awesome!! <3
Amanda

2013-01-02 @ 13:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0