Det eviga hårtjatet

Idag var jag till Erikshjäpen med mamma, mummo och SPH. Jag köpte mest köksgrejer och ett himla festligt soffbord för 130 kronor. Ska måla det vitt och sedan kommer det bli så fiiint.
 
jag är så ruttet trött på hår. Nog för att det börjar bli långt nu, som jag önskat en längre tid, men jag kan aldrig komma på vilken färg jag vill ha på rusket. Ändrar mig i samma takt som dagarna skiftar. Just nu är det brunt med en groteeesk utväxt. Känner för att göra såhär :
let it fall let it fall letitfall.
 
Det bruna är ju fint ibland...
...ända tills utväxten blir alldeles för påtaglig.
 
Blondt är ju fint ibland...
...tills det blir helt tråkigt.
 
Rött är ju galet fint ibland...
...ända tills det blir blackt och fult efter en vecka.
 
Gah blir galen.
wxYZrl
 
Nu ska jag vänta på tvättmaskinen. (hurfanskajagklaramigutandennärjagflyttar??)
Puss.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0