Tu y yo a la fiesta

x Äter gröt med plommon och kokos. Ska fan börja leva på det.
x Jobbade till 23:30 igår och kom hem som ett vrak. AHHMEN tror ni jag kunde sova? Låg i sängen i vad som kändes som förevigt och lyssnade på Infruset och ba döööö.
x HAHA lyssnar på Bailando med paradisio. Min dröm ju. En båt och pastellhår och hej då verkligheten.Blir lite konstigt lycklig av den, tänker på mig och syster när vi var små pluttar och snurrade i fotöljen fort fort. Min syster <3 hon kommer få sova hos mig när jag flyttar, precis när hon vill. kommer sakna naa.
x jobbar eftermiddag idag igen, men imorgon ska jag till GRISARNA. Äntligen.
Hqdefault_large
0_largeParadisio_-_bailando_large
Åh gemiiiig.
 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0