Like savage horses kept within

Hej, flååt, hann inte skriva igår. Eller ah. Sov väl lite längre än till fem på morgon, plockade massor av tvätt, bakade blåbärspaj, stickade klart halsduken, skruvade ihop soffbordet och dreglade över Gustaf Norén typ. Hade fullt upp.
 
Pretty pretty eh??? Mitt hår ser så apfint ut också, varför får jag inte alltid se ut sådär?
 
Idag har jag läst i en fin inredningsbok jag köpte i vintras.
Får sputnik, så fint. Boken heter Från loppis till salong, och jag vill rusaaa till Myrorna och synda/fynda ah typ.
 
Jag vet någon som ska på balett idag. JAAAG. Har inte strechat eller någonting på de två veckor jag inte varit på baletten, kommer ju dö. Dock börjar min rygg bli bättre efter grisen, har lärt mig min läxa. Åh balett.
 
Tumblr_m2yhoqkhak1qei38z_large
yayyy.

Vi hörs, pöss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0