Jag är fasen helgonförklarad

Hej deer riders, sitter och tåflörtar med en nudelätande padda (minsyster). Hon sörplar så gulligt. Har nyss kommit hem från jobbet, började hos älskade grisar imorse och blev klar vid ett-tiden. Efter det åkte jag direkt till Korsnäs och duschade bort min underbara odör, och sedan jobbade jag där till klockan slog feeeem. Fedddt med jobb. Måste ju tänka på min egna själs överlevnad när jag flyttar den 1 april (får sprätt i benen varje gång. Att jag ska bo själv i mysigaste bäbis apartmenteeen, koka kaffe, baka paj och filosofera ohämmat.) Knäppt.
 
Här är jag igår.
Mådde mycket bra, även om inget var perfekt. Mina läppar vittrade sönder, kolla noga så ser man idominkletet, min hals dooog och min mage är ständigt NR2-NÖDIG. Så fruktansvärt oglamosröst FLÅÅÅT. Har ju dock börjat inta mjölk igen, efter farbror doktors varnande ord. Orkar inte lyssna på doktorer. de ba dä gör då int ont å så gö de dä.
 
Ni måste se detta.
7Gz9S_
När ni tröttnat på att se mig äta frukt kan ni la säga till. Gross jag vet.
 
Imorgon blir typ precis likadan som idag. Hoppas ni har det så himla bra deer riders. Ni äggger.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0