I want to stay on this train.

Hejjj. äter lunch.
gKUs5h
Min kropp tackar mig.
 
Har gått och blivit halv-vegetarian (min familj hatar mig) men kan inte hjälpa det. Det är psykiskt, Sitter i huvudet och jag tänker bara på mjuka öron och nosande trynen när jag ser fläskfilé. Äter inte ens godis med gelatin. Daim går bra dock. Mycket bra, ett liv utan choklad är som ett liv utan trosor. Något fattas. Allt blir kallt och jävligt annars.
 
Så kan vi passa på att tacka och bocka min rygg. RIP. Den blir nog aldrig sig lik igen efter att jag släpade en 100-kilos gris 10 meter till en sjukbox. 10 meter. Det tog 40 minuter. Han kunde inte gå själv, och mina klena armar orkade dra ungefär 0.5 centimeter per drag. jesusgud.
 
kolllla fina tesilarna. Mmmmmys.
 
Imorgon är min första lediga dag på 152 år. Ska bli lite skönt bara.
Vi hörs nog då, deer riders. Pusse.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0