du lurar folk som emellanåt är ledsna

hej. för 5 minuter sedan hade jag 1000 saker att skriva om men nu spolades det bort. UPPOCHNER JO TACK JAG VET
 
lyssar på Bjurö Klubb på youtuberepeat och gråter ner i den största kaffekoppen jag äger som jag nyligen köpte på Indiska och den är perfekt för en hel kanna ryms i den där jävla koppen.
 
hjälpte jonas och becca böckling med deras flytt igår, det blev regelrätt pizza och öl/cider på kvällen och jag och böckling satt på balkongen hela kvällen och talade medan blixtrarna slog långt bort i horisonten men alldeles precis ovanför oss var det stjärnklart hela tiden.
 
mummo ringde härom dagen och frågade var jag var någonstans och innan vi avslutade samtalet sa hon Minulla on ikävä sinua och jag ville krama henne hårt och svära att vi alltid skulle vara tillsammans,mummo och jag
 
drömde mardröm om att jag tog bort min blogg, känslan var lite som att sakta strypa en nära vän och jag kan inte förstå egentligen varför det var så jobbigt, men i snart 4 år är det som att den burit mig fram och kanske simmat lite åt mig då och då
 
har en våldsam längtan efter att få tatuera mig igen.
Silver Linings | via TumblrTumblr
solo | via TumblrI got a bad boy I must admi it | via Tumblr
det här är egentligen alldeles för stort och läskigt men sanslöst snyggt och hett och fan allt
 
ja men visst, ska göra något nu. Kanske tvätta, eller sy upp mina gardiner, eller sticka på nya halsduken eller bara fortsätta lyssna på Bjurö klubb. du lurar folk som emellanåt är ledsna

hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0