Sooner or later in life, the things you love you lose

Hej. Har nyss överlevt en diger huvudvärk. Låg i fosterställning i sängen med Ruth i ett krampaktigt grepp i en timme. Världens bästa katt! Skyfflade skit hela eftermiddagen idag på jobbet, kan vara därför jag fick så ont nu.
 
Ska jobba hela helgen. Efter det är det nästan-tisdag. Funderar på att fly landet, så nervös är jag.
 
Igår gick jag lös på mitt rum igen.
Bankade upp ramar, och min murgröna. Insåg nu att jag hann sätta upp en till ram efter att bilden togs. Ovanför murgrönan sitter nu en stor bild på mig när jag var typ 3 år och håller mummos katt uppochned. Djurvännen.
Fixade myshörna vid fåtöljen, med massa bilder på typ mjuka kattöron, söta SPH, dödsreliker och ett vykort från 50.talet.
Såg ut såhär när jag sydde en tygväska i förrgår. Kråkisar!!
Imorse stod jag ute vid vägen och väntade på Monica, en stjärna syntes extra klart.
För ungefär en timme sedan, innan huvudvärken slog till på allvar. Ruth leker typ groda. En död sådan.
 
Nu ska jag dricka upp kaffet och hoppas att SPH svarar snart. SVARA SILLY!
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0