I know if I go, I'll die happy tonight

Har varit vaken i en timme nu. Nervositet omöjliggör en normal nattsömn. Har vandrat runt i ett mörkt, sovande hus. Puffat lite i håret. Sminkat mig för en gångs skull. Det händer inte så ofta. Jag måste verkligen vara dödligt nervös.
 
Måste tänka på annat.
x Typ att jag om två veckor ska dansa balett. Det har jag velat gjort länge, och jag bestämde mig för att börja för över ett halvår sedan. Och nu återstår 14 dagar. (Fan. Nu blev jag mer nervös.)
Ballet_barre_exercises-1024x706_large
x Eller att jag ska till Finland igen i oktober, med ukki och mummo. Fast jag ska inte till min älskade stuga, utan till Kuusakoski och sjunga. För jag ska börja i ukkis kör. (Jag älskar min morfar, men jag kan ändå inte fatta vad jag håller på med. För det första ska jag sjunga. Och för det andra, på finska...)
Min ukki ♥
x I morgon ska jag och SPH plugga körkortsteori tillsammans, kanske överlever världens mest tråkigaste syssla då. Har saknat sönder Sophia förresten.
 
Nu är mitt te slut. Det känns lite bättre, antar att livet går vidare även om engelskan blir katastrof. Skriver sen om vidare information angående ämnet.
 
Adjö så länge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0