Hipp som happ

Hej och hej. Igår var jag på engelskan på förmiddagen, men sedan kom mor och så åkte vi till IKEA. Det gick hur bra som helst att köra sharanen. Jag förenades med min efterlängtade öronlappsfåtölj, men även med massa andra fina saker. Jag åkte raka vägen hem och plockade ut skrivbordet.
Farväl skrivbord.
MYS. Kudden hittade jag på Rusta. HP:s patronus. <3 Jag är så oförskämt nördig ibland.
Finaste brickan följde med hem.
Köpte ett ljus som ger mig kramp i armarna för att det luktar så gott.
Den här är så fin. Kastade min gamla, trasiga pyssellåda och flyttade över allt här i.
 
Köpte även ett gäng ramar, en stekpanna, en fin visp och en murgröna. Har så mycket saker överallt nu, har ägnat förmiddagen till att försöka reda ut kaoset. Men kul är det i alla fall.
 
OM EN VECKA BÖRJAR BALETTEN.
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0