Grisar & HP & moln (distance and time separated them)

Hej! Har nyss kommit hem från grisarna, det har gått himla bra i helgen. Grisar gör mig lycklig. Så här ser det ut när jag kommer fram på morgon:
 
Igår läste jag ut HP. 956 sidor gick så fruktansvärt fort, får se om jag hittar sexan på stan i morgon. Går under annars. Den här sidan ger mig dåndimpen:
Dumbledore ♡

Imorgon ska jag på min första engelskakurs. Muntlig kommunikation. Är så nervös. Tur att min balett blev förskjuten två veckor, annars hade jag dött av nervositet.
Det här är någonstans över Ryssland. Den här världen alltså, den är för fin för att finnas ibland.
 
Nu ska jag bädda ner mig i sängen och läsa John Ajvide Lindqvist. Det börjar bli tradition så här om hösten. För två år sedan var det Lilla stjärna, förra året Hanteringen av odöda. Och nu Pappersväggar. Ser fram emot sömnlösa nätter. Aaawesome.
 
PS. Åh fan åh fan åh fan.
 
Snart fyller min blogg tre år. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0