jag sa kaos kaos sa jag

x Jag är så (jävla) trött på att ta körkort just nu. När det väl börjar gå bra, då finns inga uppkörningstider. Flyttar. Till rymden typ.
x Jag efterlyser ett liv.
x Bäst idag var att se SPH. Ville aldrig gå.
Dessutom kan någon få mitt hår. Det är så apigt och blackt, måste färga det igen. Man blir aldrig aldrig aldrig nöjd.
x Jag vill gå ut. Ut på gator i mörkret. Dansa och skratta. Vara uppe för länge. tycka om.
 
Vet inte vad jag tycker om detta egentligen. Ikväll ska vi äta lax. Jag vill att något oväntat ska ske. Att pappa kommer hem och säger att ikväll ska vi äta svärdfisk. Eller att jag hittade finaste torpet att flytta in i med ett utehus där ett par grisar kan bo. Eller att kaffet smakar champagne. VAD SOM HELST.
Så här såg jag ut för himla länge sedan. Då berodde min existens på Paramore, och det var bra. Jag hade något att hålla fast vid, något jag stod för. Minns inte när jag tappade taget.
 
hoppas alla har det bra. det förtjänar ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0