Until I go insane

lDRciW
Typ så här frisk känner jag mig i huvudet.
 
Imorse gick jag upp och såg ut genom köksfönstret. Medan jag bredde macka utbrast jag MAMMA JAG ÄR SÅ JÄKLA TRÖTT PÅ DET HÄR TRÅKIGA LANDET i sann tonårsanda. Hon tyckte jag var fånig och skulle vara glad över att leva här. Jag sa att jag har provat sverige i snart 19 år. Time to move on. Mamma svarade inte ens.
 
Om jag inte ens provar bo på en annan plats i världen, då har jag inte levt fullt. En ganska futtig planet mitt i ingenting, och Amanda bodde i ett ännu futtigare land i hela sitt liv. Jag får ont i magen.
 
Har varit på språng att ta en lång lång lång promenad hela dagen, kommer aldrig iväg. Det är så grått där ute. Åker till grisarna ikväll, efter det ska jag dricka lite vin.
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0