To hurt is as human as to breathe

Hej hej hej. Har nyss kommit hem från grisarna. Älskade djur. Kan inte förstå hur så konstiga djur kan göra mig så glad.
 
Försöker äta grapefrukt. DET GÅR INTE. Min mage har varit från helvetet tidigare. Men aldrig såhär. Kan äta lite frukost. Finaste (finaste finaste fiiinaste) SPH erbjöd sig att följa med mig till vårdcentralen. Alltså hon är perfektion. Tanken på att veta att hon kommer sitta och vänta på mig är underbar. Jag kanske är döende. (töntigt)
 
Jobbar i morgon med, på måndag ska kanske jag och Tuva kolla på film. Hon är fräään.
 
Åker till linde och tränar lucia idag, kuuuuligt.
Ful pepp bild. Saknar blonda håret. Fatta.
 
Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0